Logo

ITZALA

Oficiálny predajca VELUX®

Dodanie
Priamo zo závodu VELUX k vám
0
Oficiálny predajca VELUX

Doprava a dodávka

Upozorňujeme, že informácie uvedené nižšie sa týkajú objednávok dodaných do krajiny Slovensko. 

Ako doručujeme tovar

Na účely našich doručovacích služieb využívame DPD. Na zabezpečenie úspešného doručenia je nevyhnutné, aby ste pri zadávaní doručovacej adresy poskytli meno príjemcu zásielky, a to aj v prípadoch, keď sa objednávka zadáva v mene firmy.

Každý jednotlivý výrobok, ktorý vyrábame, je pred odoslaním ručne skontrolovaný. Vždy.

Dodacia lehota 

Vaša roleta alebo žalúzia by v závislosti od miesta určenia mala prísť zvyčajne do 5 – 7 pracovných dní. Pracovné dni sú pondelok až piatok okrem sviatkov.

Niektoré naše výrobky nie sú na sklade a vyžadujú si dlhší čas dodania. Keď pridáte výrobky do svojho nákupného košíka, uvidíte odhadovanú dodaciu lehotu.


Náklady na doručenie

Účtujeme 6 EUR vrátane DPH za objednávku. Máme jednotný poplatok za doručenie, čo znamená, že poplatok je rovnaký bez ohľadu na množstvo výrobkov, ktoré si objednáte.


Sledujte svoju objednávku

Pri odoslaní výrobku(ov) vám pošleme e-mail. E-mail obsahuje sledovacie číslo, ktoré vám umožňuje sledovať vašu zásielku na stránke prepravcu počas celej cesty až k vám.


Čo sa stane, keď pri doručení výrobku nie ste doma?

Ak nie ste doma, keď zavolá prepravca, zvyčajne vám zanechá oznámenie a pokúsi sa o doručenie druhý raz. Ak nie sú schopní doručiť ani na druhý pokus, zanechajú ďalšiu poznámku s adresou najbližšieho skladu DPD, kde si môžete vyzdvihnúť svoju objednávku. Budete mať na to jeden týždeň. Po uplynutí tejto lehoty nám objednávka bude vrátená a iniciujeme plné vrátenie na účet vašej kreditnej karty.


Ak sa váš balík zdá poškodený

Dovoľujeme si vás požiadať, aby ste skontrolovali balenie tovaru pri doručení balíka kuriérom. Ak by sa na balíku vyskytlo akékoľvek viditeľné poškodenie, ktoré by mohlo naznačovať poškodený tovar, nepreberajte ho. V tomto prípade napíšte poznámku v dodacích dokumentoch potvrdzujúcu poškodenie a okamžite zavolajte nášmu zákazníckemu servisu, ktorý vám poskytne pomoc. Ak sa poškodenie nezaznamená do dodacej správy, nemôžeme akceptovať vašu následnú reklamáciu škôd vzniknutých počas prepravy. 

 

Rakúsko (AT), Belgicko (BE), Španielsko (ES), Taliansko (IT), Dánsko (DK), Írsko (IE), Česká republika (CZ), Francúzsko (FR), Nemecko (DE), Maďarsko (HU), Holandsko (NL), Poľsko (PL) a Spojené kráľovstvo (UK).