ITZALA

Itzala.sk

3-ročná záruka
Na všetky výrobky VELUX a 2-ročná záruka na výrobky Itzala
0
Originálne rolety žalúzie VELUX ušetrite 20%
Oficiálny predajca VELUX
Informácie o doprave a dodávke

Doprava a dodávka

Upozorňujeme, že informácie uvedené nižšie sa týkajú objednávok dodaných do krajiny Slovensko. 

Ako doručujeme tovar

Na účely našich doručovacích služieb využívame DPD. Na zabezpečenie úspešného doručenia je nevyhnutné, aby ste pri zadávaní doručovacej adresy poskytli meno príjemcu zásielky, a to aj v prípadoch, keď sa objednávka zadáva v mene firmy.

Každý jednotlivý výrobok, ktorý vyrábame, je pred odoslaním ručne skontrolovaný. Vždy.

Dodacia lehota

Vaša roleta alebo žalúzia by v závislosti od miesta určenia mala prísť zvyčajne do 5 – 7 pracovných dní. Pracovné dni sú pondelok až piatok okrem sviatkov.

Niektoré naše výrobky nie sú na sklade a vyžadujú si dlhší čas dodania. Keď pridáte výrobky do svojho nákupného košíka, uvidíte odhadovanú dodaciu lehotu.

Objednávky urobené do 19.12.2018 budú expedované pred Vianocami a doručené medzi Vianocami a koncom roka. Tovar objednaný po tomto dátume bude expedovaný najskôr 02.01.2019, takže dobu potrebnú pre dopravu je potrebné počítať od tohto dátumu.

Náklady na doručenie

Účtujeme 6 EUR vrátane DPH za objednávku. Máme jednotný poplatok za doručenie, čo znamená, že poplatok je rovnaký bez ohľadu na množstvo výrobkov, ktoré si objednáte.


Sledujte svoju objednávku

Pri odoslaní výrobku(ov) vám pošleme e-mail. E-mail obsahuje sledovacie číslo, ktoré vám umožňuje sledovať vašu zásielku na stránke prepravcu počas celej cesty až k vám.


Čo sa stane, keď pri doručení výrobku nie ste doma?

Ak nie ste doma, keď zavolá prepravca, zvyčajne vám zanechá oznámenie a pokúsi sa o doručenie druhý raz. Ak nie sú schopní doručiť ani na druhý pokus, zanechajú ďalšiu poznámku s adresou najbližšieho skladu DPD, kde si môžete vyzdvihnúť svoju objednávku. Budete mať na to jeden týždeň. Po uplynutí tejto lehoty nám objednávka bude vrátená a iniciujeme plné vrátenie na účet vašej kreditnej karty.


Ak sa váš balík zdá poškodený

Dovoľujeme si vás požiadať, aby ste skontrolovali balenie tovaru pri doručení balíka kuriérom. Ak by sa na balíku vyskytlo akékoľvek viditeľné poškodenie, ktoré by mohlo naznačovať poškodený tovar, nepreberajte ho. V tomto prípade napíšte poznámku v dodacích dokumentoch potvrdzujúcu poškodenie a okamžite zavolajte nášmu zákazníckemu servisu, ktorý vám poskytne pomoc. Ak sa poškodenie nezaznamená do dodacej správy, nemôžeme akceptovať vašu následnú reklamáciu škôd vzniknutých počas prepravy.

  

Medzinárodného dodania  

Krajiny s možnosťou medzinárodného dodania  


Mimo územia Slovensko dodávame tovar do týchto krajín: Rakúsko (AT), Belgicko (BE), Španielsko (ES), Taliansko (IT), Dánsko (DK), Írsko (IE), Česká republika (CZ), Francúzsko (FR), Nemecko (DE), Maďarsko (HU), Holandsko (NL), Poľsko (PL) a Spojené kráľovstvo (UK). Upozorňujeme, že do nižšie uvedených regiónov tovar nedodávame, pretože nedodávame tovar do týchto oblastí:  

- Upozorňujeme, že v Spojenom kráľovstve dodávame tovar len na hlavné ostrovy. Dodanie tovaru na Normanské ostrovy nie je možné.  
- Upozorňujeme, že vo Francúzsku nedodávame tovar na adresy s PSČ začínajúcim číslicami 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 984, 986, 987, 988 a 989.  
- Upozorňujeme, že v Holandsku nedodávame tovar na Frízske ostrovy a Antily. 
- Upozorňujeme, že v Nemecku nedodávame tovar na ostrovy Halligen. 
 
Ak chcete objednané výrobky dodať do niektorej z vyššie uvedených krajín, musíte to špecifikovať v zadávaní objednávky. Čas dodania sa upravuje podľa vašej dodacej adresy a okrem poplatku za vnútroštátne dodanie sa bude účtovať aj príplatok za medzinárodné dodanie. 
 
Mimo územia  Slovensko dodávame len výrobky, ktoré sú súčasťou nášho programu výrobkov dostupných v cieľovej krajine, čo znamená, že určité výrobky nemusia byť dostupné v určitých krajinách. 
 
Nezávisle od krajiny dodania môžete špecifikovať fakturačnú adresu v ľubovoľnom členskom štáte EÚ. Bez ohľadu na vybratú fakturačnú adresu sa špecifické záväzky dodania našej spoločnosti vzťahujú len na vyššie uvedené krajiny. 
 
V súvislosti s platnou DPH sme povinní účtovať DPH platnú v krajine, do ktorej sa výrobky dodávajú. V prípade medzinárodného dodania sú k dispozícii rovnaké spôsoby platby ako v prípade vnútroštátneho dodania, no pri medzinárodnom dodaní neponúkame dobierku. 

Podmienky a záručná lehota týkajúce sa zakúpených výrobkov nezávisia od cieľovej krajiny a vždy pri nich platia zásady špecifikované na nasledujúcej stránke:  ZÁRUKA A VRÁTENIE


Na postup vrátenia tovaru sa pri medzinárodnom dodaní vzťahujú rovnaké zásady vrátenia tovaru ako pri vnútroštátnom dodaní na území Slovensko, ktoré si môžete pozrieť na nasledujúcej stránke: ZÁRUKA A VRÁTENIE
  

 

Rakúsko (AT), Belgicko (BE), Španielsko (ES), Taliansko (IT), Dánsko (DK), Írsko (IE), Česká republika (CZ), Francúzsko (FR), Nemecko (DE), Maďarsko (HU), Holandsko (NL), Poľsko (PL) a Spojené kráľovstvo (UK).
I-x