Logo

ITZALA

Oficiálny predajca VELUX®

0
Oficiálny predajca VELUX
Podmienky

Podmienky

Nižšie uvádzame podmienky, za ktorých Altaterra Ltd. (obchodujúca ako Itzala na Itzala.sk), Malom köz 1; HU-9431 Fertod; Hungary; IČ DPH: HU13543970; tel.:+421233000558; fax 00 36 99 536 500 (ďalej len „Altaterra.Ltd“) spracováva a prijíma vaše objednávky na výrobky z tohto online obchodu.Tieto podmienky sú záväzné a mali by ste si ich dôkladne prečítať; predovšetkým časti týkajúce sa cien, dodacích podmienok, zodpovednosti, práva na odstúpenie a účinkov odstúpenia.

Tieto podmienky sú doplnené platnými zákonnými pravidlami, čo sa týka zmlúv na dodávku tovarov zákazníkom.

Ak máte nejaké ďalšie otázky alebo pochybnosti, obráťte sa na spoločnosť Altaterra Ltd.

Naša e-mailová adresa: customerservices@itzala.com

 

Zmluva o predaji a dodaní tovaru medzi vami a spoločnosťou Altaterra Ltd.

Na zadanie objednávky a uzatvorenie zmluvy musíte mať najmenej 18 rokov.

Vašu objednávku môžeme prijať a spracovať bez ohľadu na to, kde sa nachádzate. Keď však zadávate objednávku, musíte uviesť adresu na doručenie tovaru v Slovenskej republike. Nie sme povinný doručiť tovar na akúkoľvek adresu mimo územia Slovenskej republiky.

Aby sme mohli spracovať vašu objednávku, je potrebné, aby ste pri jej zadávaní akceptovali toto:

  • Tieto podmienky.
  • Ceny a náklady uvedené v tomto online obchode, ako sú uvedené vo vašej objednávke.
  • Skutočnosť, že na účely spracovania vašej objednávky zaznamenávame údaje týkajúce sa vášho mena, adresy, telefónneho čísla a e-mailovej adresy.
  • Skutočnosť, že na účely spracovania vašej objednávky prenášame údaje o vašej kreditnej karte.
  • Skutočnosť, že dohoda bude uzatvorená podľa právnych predpisov Maďarska.

Ako sa dozviem, že moja objednávka bola prijatá?

Po prijatí objednávky vám e-mailom pošleme potvrdenie objednávky. Právne záväzná zmluva je uzatvorená momentom doručenia nášho potvrdenia objednávky. Vašu objednávku spracujeme v čo najkratšom čase. Za normálnych okolností vám objednaný tovar bude doručený do 6 pracovných dní.

Podmienkou na potvrdenie objednávky je overenie vašej kreditnej alebo debetnej karty alebo transakcie PayPal (pozrite si časti Aká je cena tovaru? a Akým spôsobom môžem zaplatiť?). Ak však v primeranom čase nedostanete potvrdenie objednávky, obráťte sa priamo na nás. Vašu objednávku chceme spracovať rýchlo a bez zbytočného odkladu, nemôžeme však prevziať zodpovednosť za problémy alebo technické nedostatky súvisiace s elektronickou komunikáciou.


Aká je cena tovaru?

Nákupná cena tovaru je cena uvedená v tomto online obchode v dobe zadania vašej objednávky. Cena objednaného tovaru, poplatky (ak nejaké sú) a celková suma nákupu bude vždy zjavná z vašej objednávky a potvrdenia objednávky.


Akým spôsobom môžem zaplatiť?

Platby je možné uskutočniť prostredníctvom PayPal alebo týmito druhmi kariet: VISA, VISA Debit , MASTERCARD alebo MAESTRO. V prípade platby kartou budete požiadaný, aby ste zadali číslo svojej karty, dátum konca platnosti, a prípadne číslo vydania karty a trojmiestne bezpečnostné číslo. Tieto informácie sa prostredníctvom bezpečnostného šifrovania posielajú priamo do banky na overenie, či je vaša kreditná alebo debetná karta platná. Po overení vašej karty vám prostredníctvom e-mailu zašleme potvrdenie objednávky. Príslušná suma bude na vašu kreditnú alebo debetnú kartu naúčtovaná v deň odoslania tovaru.


Vaše zákonné práva

Ako zákazník máte zákonné práva v rámci záväzných právnych predpisov týkajúcich sa predaja tovaru zákazníkom, ak by sa tovar(y) dodané z našej strany ukázali byť chybné alebo nesprávne popísané. Tovar je považovaný za chybný, ak nie je v súlade s kúpnou zmluvou, čo sa týka jeho množstva, kvality alebo vlastností, alebo nie je vhodný na účel, na ktorý bol nadobudnutý.

Vynaložili sme maximálne úsilie a využili technické možnosti na vyobrazenie farieb nášho tovaru v čo najreálnejšej podobe. Vyhradzujeme si však právo na prípadné odchýlky medzi skutočnou farbou nášho tovaru a farbou vyobrazenou v tomto online obchode.

Nič v týchto podmienkach neobmedzuje vaše povinné zákonné práva.

V prípade defektu dodaného tovaru nás bez zbytočného omeškania upovedomte. Budete oprávnený na bezplatnú opravu tovaru alebo alternatívne dostanete bezplatnú náhradu chybného tovaru, ak nám to nespôsobí neprimerané náklady. Ak chybný tovar nie je možné opraviť, máte právo na bezplatnú výmenu tovaru. Vždy máme právo na výmenu chybného tovaru, ak vám to nespôsobí neprimerané náklady.

Ak nedodržíme zmluvu, sme zodpovední za akékoľvek škody, ktoré utrpíte a ktoré sú predvídateľným výsledkom nášho porušenia zmluvy alebo našej nedbanlivosti. Strata alebo poškodenie sú predvídateľné, ak sú zjavným dôsledkom nášho porušenia alebo ak boli zamýšľané vami a nami v čase uzatvorenia zmluvy.

Žiadnym spôsobom nevylučujeme zodpovednosť za smrť alebo ublíženie na zdraví spôsobené našou nedbanlivosťou alebo podvodom či zámerným skreslením údajov.


Záruka

Okrem vašich zákonných práv vám Altaterra Ltd poskytuje 3 (tri) roky záruky na výrobky VELUX zakúpené v tomto online obchode. Podmienky záruky v žiadnom prípade neovplyvňujú vaše zákonné práva.

Poskytujeme vám 2 (dva) roky záruky na výrobky ITZALA zakúpené prostredníctvom tohto online obchodu. Táto záruka nemá žiadny vplyv na vaše zákonné práva.


Vrátenie výrobkov, na ktoré sa vzťahuje záruka

Ak chcete vrátiť chybný výrobok, napíšte nám e-mail na customerservices@itzala.com a my vám vysvetlíme, čo treba urobiť.

Uvedenie čísla potvrdenia objednávky je podmienkou na vrátenie tovaru. Dovoľujeme si vás požiadať, aby ste pri zrušení uviedli toto číslo potvrdenia svojej objednávky, čo nám pomôže vybaviť záležitosť bez zbytočného odkladu. Číslo potvrdenia vašej objednávky je uvedené v e-maile, ktorý ste dostali bezprostredne po zakúpení výrobku alebo výrobkov v elektronickom obchode.

Bez tohto čísla potvrdenia objednávky Altaterra Ltd. nedokáže spracovať refundáciu alebo výmenu. Skutočnosť, že záručná doba neuplynula, musí preukázať koncový používateľ.


Náš prepravca DHL vyzdvihne váš chybný výrobok (vaše chybné výrobky)

Altaterra Ltd. posiela vymenený tovar na požiadanie zákazníka ešte predtým, ako dostane chybnú roletu alebo žalúziu. Upozorňujeme, že ste zároveň povinný spolupracovať s DHL, ako aj s Altaterra Ltd., aby sa chybný výrobok (chybné výrobky) vyzdvihli a vrátili. Ak by vyzdvihnutie zlyhalo z dôvodu nedostatočnej spolupráce zo strany zákazníka, Altaterra Ltd. si vyhradzuje právo zastaviť výmennú objednávku. V danom prípade sa miesto výmeny vyžaduje plné vrátenie, proces vrátenia sa iniciuje pri prijatí potvrdenia od DHL, že chybný výrobok bol vyzdvihnutý.


Právo na odstúpenie od zmluvy / zrušenie

Máte právo na odstúpenie od zmluvy v lehote štrnástich (14) dní bez udania dôvodu.

Lehota na odstúpenie od zmluvy štrnásť (14) dní uplynie odo dňa prevzatia tovaru vami alebo treťou osobou odlišnou od prepravcu, ktorú ste uviedli, keď získavate fyzické vlastníctvo tovaru alebo – v prípade, že predajná zmluva sa týka viacerých tovarov, ktoré objednávate v jednej objednávke a sú dodávané nami samostatne – štrnásť (14) dní odo dňa, keď ste vy alebo tretia strana iná ako prepravca a uvedená vami získali/získala fyzické vlastníctvo tovaru.

Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy nás musíte o svojom rozhodnutí informovať (pozri kontaktné údaje nižšie) jednoznačne formulovaným vyhlásením vyjadrujúcim vôľu odstúpiť od zmluvy (napr. listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom).

Naša e-mailová adresa: customerservices@itzala.com

Pri uplatnení svojho práva na odstúpenie uveďte informácie o svojom mene a kontaktných údajoch (adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa), číslo objednávky a o tovaroch, v prípade ktorých si želáte odstúpiť od kúpnej zmluvy, aby sme mohli identifikovať vašu objednávku.

Na splnenie lehoty na odstúpenie stačí, aby ste odoslali oznámenie o uplatnení svojho práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie.


Účinky odstúpenia od zmluvy/zrušenia

Ak od tejto kúpnej zmluvy odstúpite, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane nákladov na dopravu (s výnimkou vyplývajúcich dodatočných nákladov, ak si výslovne zvolíte iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame). Náhradu uskutočníme bez zbytočného omeškania a nie neskoršie ako

  1. štrnásť (14) dní po dni, keď od vás dostaneme späť všetok dodaný tovar alebo
  2. (ak skoršie) štrnásť (14) dní po tom, čo ste poskytli doklad, že ste vrátili tovar alebo
  3. Ak nebol dodaný žiadny tovar, štrnásť (14) dní po dni, keď sme boli informovaní o vašom rozhodnutí zrušiť túto zmluvu.

Tieto platby vám vrátime rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe, ak sa výslovne nedohodneme na inom spôsobe platby; v žiadnom prípade vám v súvislosti s tým nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Tovar nám pošlite späť alebo nám ho odovzdajte na adrese, ktorá je uvedená nižšie:

Altaterra Ltd.
Petofi Sándor str. 36/B.
HU-9444 Fertoszentmiklós
Hungary

bez zbytočného odkladu, ale v každom prípade najneskôr do štrnástich (14) dní odo dňa, keď nám oznámite svoje odstúpenie od tejto zmluvy. Lehota sa považuje za dodržanú, ak bol tovar poslaný späť pred uplynutím lehoty štrnásť (14) dní.

Budete musieť znášať priame náklady na vrátenie tovaru.

Zodpovedáte iba za také zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.


Ako určujeme zníženú hodnotu tovaru

Na účely zistenia povahy, vlastností a fungovania tovaru zaobchádzajte s výrobkami a prehliadajte ich (i) s náležitou starostlivosťou a (ii) rovnakým spôsobom, ako by ste ich bežne prehliadali v obchode. Akékoľvek zaobchádzanie s výrobkom alebo jeho prehliadka nad rámec uvedeného môže mať za následok zníženie hodnoty tovaru, ktoré budeme oprávnení strhnúť z vašej platby pri jej vrátení z našej strany. Určenie výšky zníženia hodnoty tovaru bude posúdené v každom prípade zvlášť. Môžete otvoriť balenie a skontrolovať materiál a farbu tovaru s vynaložením náležitej starostlivosti za predpokladu, že pri otvorení nedôjde k poškodeniu škatule. Ak je škatuľa poškodená, môžete predpokladať, že hodnota tovaru bude znížená. K zníženiu hodnoty tovaru dôjde tiež pri akejkoľvek montáži výrobkov. Dovoľujeme si vás takisto upozorniť, že po dobu, čo máte tovar k svojej dispozícii až do jeho vrátenia k nám, nesiete za tovar zodpovednosť a ste zodpovedný za akúkoľvek škodu, ktorá na ňom vznikne.


Rozhodné právo a súdna príslušnosť

Zmluvy uzavreté v tomto online obchode sa riadia zákonmi Maďarska, pričom maďarské súdy majú výlučnú jurisdikciu v prípade akýchkoľvek sporov vyplývajúcich z dohôd, ktoré boli uzatvorené prostredníctvom tohto online obchodu.


Naša adresa pre vrátenie tovaru:

Altaterra Ltd.
Petofi Sándor str. 36/B.
HU-9444 Fertoszentmiklós
Hungary
tel.: +421233000558
Fax 00 36 99 536 500
Naša e-mailová adresa: customerservices@itzala.com